SVAR PÅ FRÅGESTUND DEL 1


Det blev ju en hel del frågor, så tar inte alla på samma gång, hoppas det är okej. Men vill verkligen TACKA för alla gulliga kommentarer, gör ens dag typ, så puss på er. Som sagt, undrar ni nått med så är det bara att fråga.
 
Hur lång är du och hur mycket väger du?

Jag är 166 cm lång/kort haha kalla det vad du vill. Vad jag väger är en bra fråga, för jag har ingen aning, väger mig inte.
 
 
Hur kommer det sig att ni har så mycket kläder? 
 
Haha jadu för det första så är vi i vår familj väldigt intresserade och vi fyndar väldans mycket, handlar om att shoppa smart! ;)
 
 
Var köpte du din how to kiss a frog topp? 
 
Den är från NK.
 

Kan inte du ha en bloppis med sånt som du inte använder? 
 
Maybeeee, har inget direkt nu som jag känner att jag vill bli av med, men det blir säker nån liten bloppis framöver.
 

Var köper du mest dina kläder? 
 
Sååå svår fråga för jag köper verkligen mina kläder överallt och ingenstans. Men har mycket grejer från USA.
 
 
När du var utomlands köpte du något då? 
 
Om du menar när vi var i Turkiet så köpte jag faktiskt inte en pinal. 
 

Har ni någon favorit "webshop"? 
 
Jag skulle inte säga att jag är nån internetshoppare. Själva tjusningen enligt mig är att få gå runt i affärer och kunna prova plaggen. När man beställer så vet du inte lika exakt vad du får liksom. Meen jadu, chicy.se har väl lite fina things.
 

Vad blir frakten på vs? 
 
Tull och sen fick vi betala, jag tror det blev 40 pund för att få det skickat från London.
 
 
Vad tycker du om "fejk" saker/väskor osv? 
 
Jag skulle inte säga att jag stödjer det. Men det beror väl på vad det är och så. Men kan tycka att det kan se lite töntigt ut. 

 
Vad vill du jobba med när du blir äldre? 
 
Drömjobbet är att vara stylist med min käre syster, men har alltid tyckt att det verkar roligt att jobba som advokat eller nån slags jurist. 
 
 
Vilken linje går du på? 
 
Jag går ekonomi/juridiks programmet på Danderyds Gymnasium.
 
 
Skulle du kunna tänka dig att bli modell? 
 
Haha don't think i got the looks, men att jobba som modell är väl alla tjejers dröm ändå.
 
 
Vad jobbar dina föräldrar med?

Min käre mor jobbar som personalchef och min pappa jobbas på bank. 
 
 
Sjukt bra blogg! och man blir så inspirerad av att läsa, verkligen. lite frågor, vilket är ditt favoritmärke?
 
Mitt favvo märke måste ju vara Ralph Lauren, thanks to min mamma.
 
 
Skulle du kunna göra en "favoriter i garderoben"?
 
Absolut!
 
 
Äger du några höga primeboots?
 
Nej det gör jag inte men min syster gör, så.
 
 
 
Jobbar du?
 
Jag är timanställd på min mammas jobb där jag jobbar som receptionist. Sk även ta och söka jobb på donkeeeen.
 
 
Hur kan du och din syster ha råd att köpa så mycket fina kläder?
 
Jadu, vi sparar och käper det vi verkligen vill ha.
 
 
Hur kom det sig att du började träna så mycket? Liksom har du sportat eller så innan?:) super bra blogg oxå, så fina bilder!

Tackar tackar :) Jaa jag har sportat, spelade innebanndy en ett par herrans år tills jag var tvungen att sluta pga mina knän :( Så när jag la av med innebandyn så köpte jag kort på Sats.

 

Favoritaffär här i stockholm? 
 
Hmm, Zara, NK, Mathilde

 
Varför är du så ofta i jkpg? Har du släckt där?
 
Jag har bott där nere i 8 år pga hockeyn, så växte upp där nere. Så har mina absolut bästa kompisar där nere. Men nej har inte släkt där nere men andra delen av min family bor där. 
 
 
När och var hade du köpt den svarta pälsvästen:)? Jätte snygg!!
 
Det är min syrras kommer från Zara kids för säkert 3-4 år sedan. Taack :)
 
 




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: