ONSDAG+

 
 
Idag har vi varit på på stockholms tingsrätt och gått på rättegång. Och säger bara att jag är så glad att jag går juridik, har verkligen kommit rätt. Att jobba som domare, åklagare eller advokat är inte någonting jag skulle tacka nej till direkt. Så coolt typ. Nu mååååste jag plugga matte, prov på fredag... Och det var nån som undrade om Pyret, Lisa och jag var syskon. Pyret och jag är riktiga systrar men Lisa och jag är som twins, så. 
 
 
 

Postat av: Karin

Hej, superfin blogg! tänkte bara fråga om inlägget med tips om fina höst/vinterjackor dyker upp snart? :)

2013-09-25 @ 20:00:30
Postat av: Lovisa

Superdin är du! Undrar var din fina tröja kommer ifrån?
Och kan du snälla göra ett inlägg om höstkläder och jackor osv ! Inspirerande blogg!!

2013-10-07 @ 21:29:10



* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: