Några snabba

Kan du göra en "closet tour" alltså när du pratar inte musik haha :)
 
Haha vet inte dirr va en closet tour är, men antar att det har med garderoben att göra. Jag kan lägga ut bilder istället!
 
 
Vart kan man gå in och kolla på det någonstans? :)
 
Tryck på länken så kommer du få upp alla säsonger.
 
http://watchseries.lt/serie/keeping_up_with_the_kardashians
 
 
 
Åh när köpte du jackan? superfin verkligen! tänkte om det var nyligen, för då kanske den finns kvar :)
 
 
Taack, jackan köpte jag i Zara Danmark faktiskt. Tyvärr var det typ 4-5 år sedan :(
 
Så fin blogg! Kan inte du bara berätta lite om din träning? Du är så inspirerande, perfekta kroppen typ! Vad äter du före/efter? Vad tränar du? Hur ofta? Hur länge är dina träningspass? Snälla svara! :)
 
Åh Tack så jättemycket! Jo men absolut kan jag det. Jag tränar på Sats och är supernöjd där. Jag gillar utmaningar och mår som bäst när konditionen är på topp. Så jag kör väldigt mycket kondition. Jag springer mest för jag älskar det men kan variera med lite crosstraining också. 
 
På styrkefronten fokuserar jag mest på mage-rydd-axlar. Eftersom jag är knäskadad så tycker jag att det är obehagligt att köra för mycket benstyrka. 
 
Mina träninkgspass brukar ligga på runt 2 timmar, 1 timmes kondition 40 minuters styrka och 20 min stretch och det funkar utmärkt för mig. 
 
Sen gillar jag att gå på pass också. Om ni tränas på Sats så rekommenderar jag starkt 90min boxning och Shape. Riktigt bra pass. 
 
Undrar ni något mer så är det bara att fråga -A
 
 
 
 
 
 

Postat av: Anonym

Favorit serie?

2013-08-29 @ 17:46:00
Postat av: Sofie

Din blogg är super bra! Bor du i Stockholm?

2013-08-29 @ 17:46:47



* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: