23.24 Axelia

Axelia? Vem är det? Jo det ska jag berätta för dig. Jag är en 17 årig brunögd storstadstjej som lever för att resa. Älskar att träna och det bästa jag vet är kläder. Har tidigare bloggat med min soulsis Lisa på axlimusic.blogg.se i tre år, så kommer kännas lite ovant, men vi valde att göra en ny-start. 
 
Jag går på DAGY där jag är jättenöjd med att gå Ekonomi-Juridik. Jag ÄLSKAR att kolla på serier och dricka cola. Jag mår som bäst när jag är i USA. Min lillasyster är en av mina absoluta favoritmänniskot på denna jord. Och jag är ett musikfreak, lyssnar på musik 24/7. Resten lär ni få reda på. Välkomna! 
 
 
 
 
 
 

Postat av: Anonym

Kan du göra en "closet tour" alltså när du pratar inte musik haha :)

2013-08-27 @ 11:24:02



* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: